Kennismaken - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu Kennismaken - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu

Kennismaken

Blijf op de hoogte en volg Annette

21 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Forest Row

Een rondleiding op het terrein leert dat er nog veel meer verscholen ligt onder het groen dan de slaaphuizen alleen. We bezoeken een oude stal die heel veel licht inlaat voor wood- and stonesculpture, we zien een andere schuur waar geschilderd wordt....Mijn handen beginnen vreselijk te jeuken...NEE, er is geen plaats/tijd voor deze activiteiten als je bij storytelling staat ingeschreven. En de storytellinghut is ook erg aanlokkelijk, zeker groter ook dan de naam doet vermoeden.

's Middags gaan we for a walk buiten Emerson; hier wordt Sussex zichtbaar zoals het vaak wordt verbeeld. Grassige velden, glooiend landschap met oude bomen, vooral de solitaire eiken zijn impressive. Paul, een oude storyteller and poet, laat ons van alles zien en brengt ons via de ganzen en kalkoenen weer terug.

's Avonds onze eerste kennismaking in de storytellinghut, fijn om Roi and Stella te zien, de docenten die ik ook in Kreta had. Er zijn totaal 22 storytellers to be waaronder 1 Duitse, 3 Noren, 1 Deense, 2 Israeli en nog een enkele niet native English speaker; ik ben gelukkig de enige Nederlandse...

• 23 September 2014 - 07:54

Petra: