Dinsdag - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Blijf op de hoogte en volg Annette

23 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Forest Row

We werken al hard aan onze eerste story; the bones and the mapping are under construction. Sommigen gaan hun verhaal a.s. donderdagavond al 'doen' op het podium dat elke week open is voor iedereen die wil komen...Ik geef me nog even niet op want alles is zo nieuw en ritmes zijn zo anders dat ik wat tijd nodig heb om in te tunen. En er komen nog veeeeel andere donderdagavonden dus opportunities genoeg.
Ik heb corvee vandaag dus samen met twee matties in storytelling aan de afwas. Ontelbaar veel lunchplates, bowls and cutlery gaan door onze handen... We zijn ruim een uur bezig met die klus dus rennen na afloop naar de andere kant van het terrein voor het middagprogramma.

Eenmaal thuis na een intensieve en inspirerende lesdag hoor ik veiligheidsinstructies aan en doen we de brandalarm-oefening; een stuk spannender dan de huishoudinstructies van de gisteren... De overvolle dag overziend twijfel ik of naar de 'tasting of the choir' ga. Zingen is net als allerlei andere activeiten iets extra's dat wordt aangeboden waar je je op kan inschrijven.
Ik besluit te gaan, proeven doe je maar een keer en the proof.... is tenslotte in the eating. Een overenthousiaste man staat klaar, zijn enige gereedschap is een gitaar en binnen een mum van tijd weet hij mij weer tot leven te wekken; dit is cool. Binnen een kwartier zingen we door elkaar in verschillende stemmen: amazing!