Woensdag - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu

Woensdag

Blijf op de hoogte en volg Annette

24 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Forest Row

Vannacht heb ik me zingend aan huiswerk gezet dat ik eigenlijk voor de ochtend had gereserveerd; ik was superhelder, dankzij the choir? Anyway, vanmorgen bij het opstaan kwam er ineens een oud lied uit mijn kindertijd op en wist ik dat ik dat donderdagavond wil zingen; toch een (korte) performance dus morgen!
Het voordeel ervan: Op de eerste donderdagavond komen weliswaar veel storytellers uit de buurt af, nieuwsgierig naar de nieuwe lichting studenten, maar ze zijn superwelwillend tav hun onervarenheid, ze verwachten dan vooral ruw materiaal....

Grappig trouwens hoe beleving het meestal wint boven feiten: mijn kamer voelde als 3x3 meter, een prima plek om te zijn als onze keuken/huiskamer even te vol is. Toch wilde ik weten en meten hoe groot 'mijn domein' echt is: 2x2,50!
Maar, het blijft fijn om deze kamer te hebben en niet een in het basement; ik kan tenminste over het leien dakje uitkijken over de boomtoppen die schitterend rood kleuren.

• 25 September 2014 - 07:52

Inge Bouman:

Het is echt een groot avontuur Annette, leuk om alles zo mee te mogen beleven, succes vanavond met zingen, xx