Hosting - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu Hosting - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu

Hosting

Blijf op de hoogte en volg Annette

11 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Forest Row

Vandaag is onze oudste jarig; ik vier 25 years of parenthood, op afstand. Staan deze 25 jaar ook voor zilver? Thuis in Ermelo wordt straks taart gegeten om zijn verjaardag te vieren en ik doe mee via facetime

Taarten horen ook bij de wijze waarop we in Emerson verjaardagen vieren. Er worden bakkers aangewezen en de jarige snijdt onder luid geschreeuw alle taarten aan onder het doen van een wens. Dit geschreeuw is namens de taart die door het mes wordt doorklieft; weird. Ik was een van de drie bakkers voor vrijdag en vond dat wel passend omdat de jarige cursist ook geboren is op 11 oktober.
Alleen vroeg dit om een nauwgezette planning (bakken op woensdagavond). Donderdagavond, de storytelling-evening for public, was ik namelijk host en daar kwam wat werk bij kijken........... Samen met twee anderen de storytellers bevragen, selecteren, inplannen en voorbereiden (oefeningen met ze doen) vlakvoor de telling. Daarnaast toneel opbouwen, refreshments verzorgen, donations vragen, muziek regelen en introduction doen en alles met respect voor timing. We hebben als team een prachtige avond neergezet; zes storytellers hebben hun verhaal gedaan, 1 harpist, 2 gitaristen en 1 singer hebben gespeeld en om klokslag 21u00 namen we met zijn allen een warm applaus in ontvangst.
In de evaluatie op vrijdag heb ik nog met trots verteld dat de avond kostendekkend is geweest en sindsdien ben ik, vrees ik, veroordeeld tot klussen die met geld samenhangen....
Vanavond namelijk doe ik mee aan a fish-party georganiseerd door Scandinaviers who are craving for fish (shrimps mainly!). Het wordt een klein etentje waar ik wel zin in heb zonder dat ik teveel tijd eraan wil besteden. Bij het verdelen van het werk kreeg ik direct de schone taak ('She is Dutch') om ieders bijdrage te innen, niet zo moeilijk...

  • 18 Oktober 2014 - 22:17

    Helene:

    hallo Annette.
    Wat schrijf je leuk. Elke keer kijk ik uit naar je verhaal. Zo blijf ik op de hoogte wat je daar allemaal doet. Geniet ervan! Een zonnige groet uit Ermelo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Forest Row

The Words We Speak

Wat in de verhalen zichtbaar wordt

Recente Reisverslagen:

13 December 2014

Finishing

08 December 2014

Name the Flame

04 December 2014

Psychagogie

28 November 2014

Change

25 November 2014

Skulking in the house
Annette

Actief sinds 15 Sept. 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 8908

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 13 December 2014

The Words We Speak

Landen bezocht: