Weer terug - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu Weer terug - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu

Weer terug

Blijf op de hoogte en volg Annette

03 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Forest Row

Na mijn 'proefverlof' waarin het samenzijn goed was, wordt het weekend afgesloten met een werkoverleg op Schiphol; fijn om als maten weer rond de tafel te zitten en op elkaar af te stemmen.

Terug in Emerson krijgen we een intro over environmental storytelling; we zullen deze week veel naar buiten gaan en de omgeving tot ons laten spreken. Dat betekent dat de natuur ons verhalen in zal fluisteren, en anders wel onze teacher van de week....Hij heeft ruime ervaring als Park Ranger en kan mooie Afrikaanse liederen zingen. Ooit heeft hij als docent ontdekt dat gewoon lesgeven in the bush lang niet zo effectief was als wat hij aantrof rond het kampvuur: volwassenen en kinderen die om de beurt onverstaanbare verhalen en liederen uitwisselden....zijn besluit stond vast: dat wilde hij ook leren. Veelbelovend en spannend: een koude (natte?) week buiten het normale programma en alle dagen slechts deze één wijze man die ons de paden laat zien