Einde van de week - Reisverslag uit Glastonbury, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu Einde van de week - Reisverslag uit Glastonbury, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu

Einde van de week

Blijf op de hoogte en volg Annette

03 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Glastonbury

Twee weken zitter er al op. Ongelofelijk wat een stappen er gezet zijn op allerlei gebied. Enorme verschillen zichtbaar bij de optredens donderdagavond: een gelikte organisatie, een verzorgde pauze incl. coole muziek en mooie optredens; een groooot publiek aanwezig dat zeker enthousiast is geworden en terug zal keren!

Vandaag Stella in het zonnetje gezet rond koffietijd, letterlijk, maar ook met taart en bloemen en mooie wensen. Dit vanwege haar verjaardag. Daarna de les vervolgd in de tuin omdat het volgens Roi 'a crime against huminaty' zou zijn om de hut in te gaan.
's Middags huishoudelijke klussen en preparing for a weekend in Glastonbury.......Samen met Duitse en Schotse storryteller rijdt deze Dutch Driver morgen dieper het Verenigd Koninkrijk in, of feitelijk wordt het meer een westwaartse verkenning als we de kaart moeten geloven...

• 04 Oktober 2014 - 16:24

Petra Kooij:

Hoi Annette,

Wat een bijzondere training, opleiding of fantastisch avontuur ben je aan het ervaren. Hoe lang blijf je daar? Ik lees graag met je mee.
    Veel plezier in Glastonbury (een van de fijnste plekken die ik ken)!

Hartegroet,
    Petra

• 05 Oktober 2014 - 08:38

Corinne:

Wat leuk om je op deze manier een beetje te volgen,het lijkt wel dat je al goed gewend bent!! Leuk om met elkaar Engeland beter te leren kennen en ook elkaar!!!Succes verder en ik blijf
    Je volen,liefs,
    Corinne