Animalstories - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu Animalstories - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu

Animalstories

Blijf op de hoogte en volg Annette

07 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Forest Row

Deze week ronden we de animalstories af. Ieder van ons heeft een ander verhaal waarin een dier centraal staat, van neushoorn tot kikker, van beer tot vleermuis enz.. Ik kan me maar slecht voorstellen hoe mijn varken zijn verhaal verteld wil zien. Zijn enorme zucht naar candy vind ik moeilijk om te verbeelden, hoewel de fudge die we in Glastonbury kochten enigszins helpt. De groep is enthousiast over mijn 'telling' maar de feedback van Roi maakt me vooral bewust-onbekwaam....pfff ik verlang terug naar het onbewust-onbekwaam-stadium van het begin.

In het tutorial dat ik dinsdag met Roi heb staan we hierbij stil; het blijkt niet alleen over (on)bewust-(on)bekwaam etc. te gaan maar vooral samen te gaan met persoonlijke thema's en belangrijke vragen die ik in Kreta beantwoord kreeg; inzichtgevend!

De dagen erna komen de mythen aan bod; Fijn!! Stella weet ongelofelijk veel over the Acient Greeks en vertelt beeldend over the creation of the world. Het gedicht waar we mee werken geeft bewustzijn op gravity and support dat nodig is bij storytelling. We noemen het 'Backspace' en er gaat een ongelofelijke kracht vanuit.
Als ik eind van de middag ga rennen (ja, ook daarin nieuw ritme gevonden omdat 's morgens te nat en te donker is) moet ik aan die powerfull Backspace denken als ik in de schemer mijn weg terug zoek door het bos. Ik word aangestaard door a huge bull die het weiland heeft verruild voor de bomen en nu nog in my frontspace staat... Hoe vindt hij mij van achteren, how does he fit in with my backspace?
Als ik zelf weer in het weiland ben, een 'onbestierd' stuk land dat verlicht wordt door een volle maan voel ik de Backspace weer; supportive safety, belonging space.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Forest Row

The Words We Speak

Wat in de verhalen zichtbaar wordt

Recente Reisverslagen:

13 December 2014

Finishing

08 December 2014

Name the Flame

04 December 2014

Psychagogie

28 November 2014

Change

25 November 2014

Skulking in the house
Annette

Actief sinds 15 Sept. 2014
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 8933

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 13 December 2014

The Words We Speak

Landen bezocht: