Verhalen uit de omgeving - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu Verhalen uit de omgeving - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu

Verhalen uit de omgeving

Blijf op de hoogte en volg Annette

04 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Forest Row

Malcolm Green heet de docent van de week…als je met die naam geboren bent moet je wel van natuur houden schat ik. Malcolm leert ons om waar te nemen, voorbij het alledaagse waarnemen. Keywords: presence & awareness. De omgeving, zo ervaar ik, brengt altijd in welke hoedanigheid dan ook, beelden tot leven die verteld willen worden. Zeker met de hulpmiddelen die Malcolm ons aanreikt.

’s Avonds in de huiskeuken wordt er door bijna al mijn huisgenoten gescrabbeld en ik wil me gaan voorbereiden op mijn optreden van donderdagavond. Ik heb namelijk net ja gezegd tegen de organiserende hosts en heb na twee uur zoeken in de boekenkast eindelijk een idee voor een geschikte story, vanwege een mij overbekend boekje dat ik toevallig in de kast aantrof.
Ineens staat een van mijn oude maatjes voor het keukenraam, zij heeft samen met E en mij ‘Speaking to the Stars’ op Kreta gedaan en is me de laatste tijd nog dierbaarder geworden. Ze ziet er vreselijk uit en ik sleur haar mee mijn kleine kamertje in….mijn omgeving heeft nu even dringend een verhaal te vertellen en alles wat ik kan doen is luisteren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Forest Row

The Words We Speak

Wat in de verhalen zichtbaar wordt

Recente Reisverslagen:

13 December 2014

Finishing

08 December 2014

Name the Flame

04 December 2014

Psychagogie

28 November 2014

Change

25 November 2014

Skulking in the house
Annette

Actief sinds 15 Sept. 2014
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 8928

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 13 December 2014

The Words We Speak

Landen bezocht: