Lisntell - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu Lisntell - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Annette Emerson - WaarBenJij.nu

Lisntell

Blijf op de hoogte en volg Annette

13 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Forest Row

Luisterenenvertel, een prachtcombinatie volgens mij..... Het is de essentie van storytelling, ook volgens Louise waar we vandaag kennis mee maken. Zij is onze nieuwe guestteacher voor 2 ochtenden en heeft tevens loads of experience as a speechtherapist. Louise werkt vooral met kinderen with additional needs veroorzaakt door van alles: autisme, aangeboren hersenletsel, groeistoornissen, lichamelijke handicaps enz. Haar werk veroorzaakt vaak stilte bij ouders en docenten die sprakeloos van ongeloof of ontroering toekijken naar hetgeen in hun kind of pupil wordt gewekt. Zeer inspirerend en invoelbaar als je de link hieronder bekijkt: klik op play en weet dat de rode tekst onder het youtube-venster later is toegevoegd, de jongen leest niet voor maar gebruikt zijn eigen verbeelding

Wat leuk en nieuw is voor ons is het werken met ‘props’; we oefenen met hoepels, gouden ballen, brillen en andere toneelattributen om een good rythmic introduction te kunnen maken dat aansluit bij de behoeften.