Van ver halen - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Annette Emerson - WaarBenJij.nu Van ver halen - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Annette Emerson - WaarBenJij.nu

Van ver halen

Blijf op de hoogte en volg Annette

19 September 2014 | Nederland, Ermelo

Wat ga ik toch in Emerson 'halen'? Alleen wat van 'ver' komt smaakt...?
Dit is geen verslag van een fysieke reis, wel een van vele ervaringen schat ik. Ik heb er de afgelopen maanden allerlei verschillende meningen over gehoord; van 'waarom ga je man en kinderen verlaten' tot 'je gaat gewoon een cadeautje aan jezelf geven' met de geruststelling dat ik 'altijd terug kan komen als het niks is'. Interessante uitspraken maar geen van alle de mijne....

Het enige dat ik weet is dat ik een goede beslissing heb genomen en dat het vandaag tijd is om te vertrekken. Ik hoef tot aan Bourbourg alleen maar die overbekende en vertrouwde blauwe auto te volgen die als stoere pathfinder voorop gaat; heerlijk!

  • 28 September 2014 - 21:07

    Martine:

    Lieve annette

    Je bent aan niemand uitleg verschuldigd wie niet durft te verwalen vindt nooit nieuwe wegen . Hvj x martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

The Words We Speak

Wat in de verhalen zichtbaar wordt

Recente Reisverslagen:

13 December 2014

Finishing

08 December 2014

Name the Flame

04 December 2014

Psychagogie

28 November 2014

Change

25 November 2014

Skulking in the house
Annette

Actief sinds 15 Sept. 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 8921

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 13 December 2014

The Words We Speak

Landen bezocht: